استفاده از تور مجازی آنلاین، چگونه در رشد کسب و کار شما کمک تان خواهد کرد؟

استفاده از تور مجازی آنلاین، چگونه در رشد کسب و کار شما کمک تان خواهد کرد؟

همانگونه که یک کتاب را صرفا از روی جلد آن نمی توانید ارزیابی و قضاوت کنید، یک کسب و کار را نیز صرفا از اسم و یا به اصطلاح ” سر در ورودی ” آن نمی توان مورد ارزیابی قرار داد. تور مجازی آنلاین یک ابزار مناسب برای نمایش کسب و کارها به مشتریان بالقوه ای است که روزانه در اینترنت در حال جستجو هستند. ده ها، صدها و هزاران نفر در زمانیکه حتی ممکن است در منزل خودشان باشند، شانس برخورد با کسب و کار شما و مشاهده یک پیش نمایش از آنرا خواهند داشت.

 

  • تسهیل در پیدا کردن مجموعه در روی نقشه
  • افزایش زمان بازدید مشتریان از سایت مجموعه

از دیگر فوائد تور مجازی آنلاین بالارفتن زمانی است که هر مشتری در فضای مجازی مربوط به آن مجموعه سپری میکند که باعث بالارفتن امتیاز آن مجموعه در فضای مجازی می گردد به این معنی که چنانچه این تور مجازی را در وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهید، کاربران زمان بیشتری را صرف دیدن و گشت و گذار در آن خواهند گرد و موتورهای جستجوگر همچون گوگل برای این افزایش زمان بازدید ، امتیاز مخصوصی در نظر خواهد گرفت که به بهینه سازی رتبه وب سایت کسب کار کمک می‌کند.

 

  • ایجاد تسهیل در امر کسب اطلاعات برای مشتریان با طیف های فکری مختلف

بسیاری از مشتریان علاقه مند به جمع آوری اطلاعات محیطی و رفع حس کنجکاوی‌شان میباشند ، لذا وجود تور مجازی این امکان را به آنها می‌دهد که فضاهایی که تا به حال ندیده اند را از نزدیک و به صورت واقعی مشاهده کنند و این احتمال وجود دارد که در آینده در گروه مشتریان آن مجموعه قرار بگیرند.

 

  • کوتاه شدن زمان تصمیم گیری مشتریان و افزایش خرید

وجود تور مجازی با پوشش دادن تمامی ابعاد و زوایای محیطی باعث ایجاد اطمینان در مشتریان می‌گردد و تصمیم گیری برای خرید را سریعتر می‌کند. آمارهای رسمی منتشر شده از سمت خود گوگل نیز شاهدی بر این ادعاست که میزان جذب مشتری در کسب و کارهای مجهز شده به تور مجازی آنلاین می تواند دست کم تا دو برابر بیشتر از سایرین باشد.

 

  • ایجاد حس مشتری مداری و اطلاع رسانی در خصوص سرویس های جدید

یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در فروش، “تغییر” میباشد واز آنجاییکه هر مجموعه برای رفاه حال مشتریان در دوره های زمانی مختلف به تغییر دکوراسیون و ارائه سرویس های جدید می پردازد، تور مجازی آنلاین به عنوان بهترین وسیله برای اطلاع رسانی در این خصوص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

  • بالارفتن سطح و فضای قابل بازدید و همچنین افزایش درک و فهم محیطی برای مشتریان

از آنجاکه در تبلیغات محیطی با عکس برداری معمولی همواره محدودیت هایی برای تعداد عکس ها وجود دارد که اکثرا نیز نه چندان واقعی هستند (اصلاح شده با برنامه های گرافیکی) ، لذا ارائه تصویر جامع و کامل از فضای خدماتی آن هم با امکان گشت و گذار در محیط، این اطمینان را به مشتری منتقل کرده و درک و فهم محیطی را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *